27 Temmuz 2011 Çarşamba

KARA-R-SIZ

Kararsızlık zor şey ademoğlu ya da havvakızı. En kötü karar bile kararsızlıktan iyi derler, tamam buna da inanmıyorum ama yine de kötü şey ( Zaten buna inansaydım şimdiye kadar tercihi yapmış olurdum. ). Vay efendim şunun şusu iyi vay efendim bunun adı yok vay efendim kapısı küçük bacası büyük… Yeter yahu! Bütün gün düşünüp durmaktan başım ağrıdı. Yakında ciddi ciddi bırakıcam bu okuma işini. Hedefimi tutturdum, sorun artık oranın gitmeye değer bi yer olmadığını düşünmeye başlamam.
Kararsızlık dediğin girdap gibi bişi arkadaş. Yaklaşman bile içine düşmen için yeterli. İşte ben içine düşenlerdenim. Sen sakın yaklaşma.
Şimdi kolaysa çık işin içinden matmazel.
Belki tercihlerden sonra tekrar buralarda.


Evet şimdi bu resim biraz alakasız oldu. Kabul.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder